Ben je leidinggevende in het onderwijs met ruime ervaring en heb je de keuze gemaakt om te starten als interim-manager? Of wil je ontdekken of interimmen wat voor jou is?

De Basis Opleiding Interim-Management bouwt voort op jouw leidinggevende ervaring in het onderwijs. Je wordt zowel vakinhoudelijk als op persoonlijk vlak voorbereid op interim-opdrachten en krijgt middels een uitdagend en gevarieerd programma een grondige introductie in het vak van interim-management.

Schrijf je in via het formulier hieronder.

  • Persoonlijke gegevens

  • Factuurgegevens

  • Handtekening

  • Lees hier de Algemene Voorwaarden en ons Privacybeleid.

Voorwaarden deelname Basis opleiding interim-management

1. Inschrijving geschiedt door middel van dit online inschrijfformulier volledig ingevuld en ondertekend te versturen.
2. Kosten van deelname bedragen € 5.750,- exclusief btw, inclusief verblijfkosten hotel Hoog Holten (excl. dranken in de bar) en inclusief 2 basisboeken.
3. Vier weken voorafgaand aan de start van de opleiding factureert Beteor 100% van het volledige bedrag.
4. Bij onvoldoende inschrijvingen of overmacht (zoals bedoeld in Artikel 17 van onze Algemene Voorwaarden) behouden de organisatoren zich het recht voor het programma te annuleren of het programma op een ander tijdstip te laten plaatsvinden. Het eventueel betaalde geld wordt dan volledig gerestitueerd.
5. Mocht u onverhoopt verhinderd zijn deel te nemen, meld dit dan per e-mail aan office@beteor.nl.
6. Kosteloze annulering is mogelijk tot 3 maanden voor de start van de opleiding. Daarna is 25% van het deelnamebedrag verschuldigd. Bij annulering na 6 weken voorafgaand aan de opleiding wordt het volledige bedrag verrekend. Het is dan wel mogelijk een plaatsvervanger deel te laten nemen.
7. Op deze overeenkomst zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.

Let op: heb je binnen een week na het versturen van jouw inschrijfformulier nog geen bevestiging van ons ontvangen? Mail dan naar office@beteor.nl of bel naar (0)40 24 64 900.