De BEREIKdiagnose onderzoekt de bestuurlijke aanpak van jouw school

Hoe effectief is het bestuurlijk optreden? Hoe ervaren de docenten en medewerkers de bestuursambities in de praktijk? Deze vragen horen bij de bestuurlijke zelfevaluatie en bieden een opening naar verbetering.

De BEREIKdiagnose van Beteor is speciaal ontwikkeld voor besturen in het onderwijs die graag samen met hun mensen de bestuurlijke aanpak willen onderzoeken.
Beteor Martijn Visser

Ben je voor jouw organisatie en bestuur op zoek naar een gedegen spiegel die:

  • Inzicht geeft in de mate waarin bestuurlijke ambities hun weg hebben gevonden in de organisatie.
  • Inzicht geeft in de mate waarin deze ambities ook leidraad zijn in het concrete gedrag.
  • Inzicht geeft in hoe jouw school het doet t.o.v. het gemiddelde van andere scholen.
Martijn Visser zorgt dat door middel van een nauwe samenwerking dat er nieuwe inzichten ontstaan. En gebruikt het proces zodat dit leidt tot duurzame verbetering en versterking van het bestuurlijk handelen.

Een bereikdiagnose: waarom kies je voor Beteor?

Beteor kent deze specifieke context van het onderwijs goed. Heeft zowel in de industrie, zorg als onderwijs haar sporen verdiend in het realiseren van de aansluiting tussen ambitie en daadwerkelijk gedrag. Aan de wieg van de BEREIKdiagnose ligt het gedachtengoed van Rick Steur. Als hoofdinspecteur bij de onderwijsinspectie en als adviseur bij Beteor heeft hij gezocht naar een zorgvuldig proces om de effectiviteit van het bestuurlijk handelen zichtbaar te maken. Beteor is sterkt gericht op co-creatie en duurzame impact en zorgt voor:

Geïnteresseerd in de BEREIKdiagnose?