Start met luisteren: het belang van de dialoog binnen organisaties

Weet jij wat jouw medewerkers, klanten of stakeholders waarderen of juist anders zouden willen zien? Waar lopen ze tegenaan? Wat vinden ze belangrijk?

Verbeteren van je organisatie begint met écht luisteren naar klanten en medewerkers. Dit lijkt vanzelfsprekend, maar in de praktijk verkondigen we vaak – gedreven door enthousiasme – onze boodschap of mening in plaats van dat we ervoor kiezen eerst goed te luisteren. Wil jij ook starten met luisteren? Organiseer effectieve dialogen binnen je organisatie!
Beteor Mark Haans

Luisteren loont!

Mark Haans laat zien hoe een goede dialoog bijdraagt aan een gezonde organisatie: samen ontdekken we hoe de dialoog je organisatie kan transformeren.

Waarom Beteor?

Beteor werkt met de ‘arena-dialoog’: deze succesvolle methode zorgt voor een interactieve discussie tussen alle betrokken partijen onder leiding van een ervaren gespreksleider. De discussie vindt plaats in een arena-opstelling. In de binnenring nemen je klanten plaats en de buitenring bestaat uit medewerkers en leidinggevenden. De arena bestaat uit meerdere gespreksronden en eindigt met het bespreken van de uitkomsten.
Met Beteor en de ‘arena-dialoog’:

Binnen jouw organisatie veranderingen doorvoeren en daarin volledig de wensen van klanten en medewerkers meenemen? Luisteren loont!