Martijn Visser

Misschien kenmerkt mij het meest de wens om mij in ruig landschap te begeven. De zee op of de bergen van Noorwegen in. Geen gebaande wegen, de vrijheid te gaan waar ik wil, te zijn met weer en wind. Het op mijzelf teruggeworpen zijn doet mij ook leven. Ik houd van situaties waarin er geen kant en klare oplossing ligt, waarin de routine niet meer werkt, waarin het met direct betrokkenen nadenken over de te nemen stappen noodzakelijk is.
Mij boeit het gegeven dat er voor alle mensen momenten zijn waarop zij boven zichzelf uit lijken te groeien, waarop zij “groots” zijn en iets kunnen laten zien van wat zij werkelijk vermogen. Het creëren van situaties waarin dat vaker voor kan komen is voor mij al 25 jaar een leidend principe als adviseur. Mijn ervaring is dat dit voor medewerkers aan de machines, voor verzorgenden en verpleegkundigen, voor leerkrachten, docenten en hun leidinggevenden de momenten zijn waarop zij werkelijk ervaren er toe te doen.
“Weten dat je ertoe doet is het belangrijkste weten..”
Als adviseur en trainer begeleid ik ontwikkelprocessen rond leiderschap, HRM, teamontwikkeling, organisatie ontwerp en begeleiding van innovatieprocessen. Moreel leiderschap, professionaliseren en zelfsturing zijn kernbegrippen in mijn aanpak.

Expertises

Teamwork is iets van alledag. Toch is er behoefte aan een frisse blik of inspiratie van buiten. De ervaren en pragmatische begeleiders van Beteor helpen je spiegelen en jouw mensen inspireren. Zij begeleiden al meer dan 30 jaar (management)teams met:

Neem contact op

Waar heeft u behoefte aan? Wij staan klaar voor al uw vragen en opmerkingen.

Teamontwikkeling en samenwerking

Een team dat als een geoliede machine binnen jouw organisatie samenwerkt, is niet altijd een vanzelfsprekendheid. Beteor helpt bij teamontwikkeling & samenwerking!

Gerelateerde artikelen aan Martijn

Het belang van soft skills voor tech-people

In de razendsnel evoluerende tech-industrie, waar technische vaardigheden hoog in het vaandel staan, blijken ook soft skills van onschatbare waarde. Bijvoorbeeld om de organisatie soepel te laten werken of voor effectieve relaties tussen technische en innovatieve teams. Of tussen klanten, sales en marketing.

Meer weten